Superfood w wersji pouch!
Fruttimuss to pierwszy w Polsce mus owocowy z nasionami chia, podany w poręcznym opakowaniu typu pouch. Stanowi on w 100% naturalny posiłek, który składa się aż w 60% z puree owocowego o konsystencji przekąski, a nie napoju.
Produkty nie zawierają sztucznych substancji zapachowych, wypełniaczy, syntetycznych witamin, dodatków, barwników, polepszaczy smaku oraz konserwantów. Do ich wyrobu nie użyto także cukru, słodzików, syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzanych.
„Dziś atrakcyjny koncept w segmencie
superfoods nie wystarczy – konsumenci oczekują produktów „w trendach”, w wygodnych
opakowaniach, ale w osiągalnych dla nich punktach cenowych. W odpowiedzi na ich
potrzeby w trzecim kwartale 2018 r. pod marką Fruttimuss wprowadziliśmy na
rynek absolutną nowość – Fruttimuss Chia - musy owocowe z nasionami chia. To
kolejny produkt w portfolio naszej firmy, który dzięki przystępnej cenie
wpisuje się w misję umasawiania produktów z segmentu superfoods.” – komentuje
nowość Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu Arteta.
Dostępne smaki Fruttimuss Chia to:
- Mango zawierający mus z jabłek, ananasów, pomarańczy, mango, marakuji oraz
nasiona chia
- Berry zawierający mus z jabłek, malin, marakuji oraz nasiona chia
- Pomegranate zawierający mus z jabłek, malin, marakuji oraz nasiona chia
Produkty Fruttimuss Chia zadebiutowały w Lidl, wkrótce pojawią się w kolejnych sieciach w sugerowanej cenie detalicznej 2,49 zł.